SÅDAN kommer du i gang med at træne!

Træningsplaner og mål – Uge 2

img_2499

For at få mest ud af min uge og nå de ting jeg gerne vil, laver jeg en plan over min træning og mine andre planer inden ugen går i gang. Dette kan nå at ændre sig 100 gange i løbet af ugen, men jeg kan godt lide at have et overblik og slutte ugen af med at krydse mine mål af.

Overordet er mål mål at tage direkte til træning mandag til fredag, herunder vil jeg gerne opdele min uge som følgende:

  • Mandag – Cardio, bryst og mave
  • Tirsdag – Cardio, ryg og mave
  • Onsdag – Ben
  • Torsdag – Bryst, skulder og mave
  • Fredag – Cardio og ryg

Det er ikke en plan jeg SKAL holde mig til, men giver mig et godt overblik over hvad jeg gerne vil nå, om det sker i denne række følge eller bytter om på nogen af dagene.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

SÅDAN kommer du i gang med at træne!