WOD #1

Lørdags træning

img_4023

De fleste lørdage forsøger jeg at få plads til en træning om formiddagen med min mor. Hvis ikke min mor tager med kommer jeg ikke afsted, fordi jeg ikke gider sætte vækkeur så tidligt i weekenden. Det er en god måde for mig at starte weekenden, og evt. forbrænde fredagens kalorier.

I dag så træningsplanen sådan ud:

A – opvarmning på løbebånd 10 min – 5% stigning – 5-6 hastighed

B – Dødløft –3×14

1. Superset – 3 runder

C1 – Hip thrust – 10-12 gentagelser
C2 – Reverse glute raise – 10-12 gentagelser

2. Superset – 3 runder

D1 – Pullups – 10-12 gentagelser
D2 – Legraises – 10-12 gentageler

E – Planke – 3 runder

Psst… Se videoer og klip fra min træning ved at følge mig på Instagram @Simoneldb

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

WOD #1