Jeg spiste et glas vitaminpiller på en uge..

Træning når det er ALT for varmt til at træne

Når temperaturen ligger mellem 20-25 graderfor tiden, gør det et eller andet ved mig, som betyder jeg ikke er super motiveret til at træne.

Jeg har ikke mulighed for at træne om formiddagen, og prioriterer min søvn for højt til at stå op kl. 5 for at træne. Jeg kan bestemt ikke lide at tage ned i et træningscenter som føles som et drivhus, og jeg synes heller ikke det er rart at svede før jeg overhoved er kommet i gang. Undskyldningerne er mange og jeg dyrker måske motion 1 gang om ugen lige for tiden. Jeg ville i hvert fald gerne nå 3 gange i ugen, og hvis du ligesom mig har masser af undskyldninger, kan du måske overveje at træne i max 30 minutter ad gangen.

Jeg vil gerne nå at styrketræne hele min krop på en uge og det kan så let gøres med meget få øvelser. Fokuser på funktionelle øvelser som rammer flere muskelgrupper ad gangen, hold korte pauser og lav omkring 3 øvelser pr. træning. Så er du sikret at nå hele vejen rundt og kan sagtens få en meget effektiv træning bestående af øvelser som:

  • Squat
  • Dødløft
  • Bend over Rows
  • Pull down
  • Bryst pres
  • Skulder pres

Alle øvelserne kan googles, for at se hvordan de udføres! 🙂 Indrag disse i din træning og lav 3×12 gentagelser, så er du good to go! 😀

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Jeg spiste et glas vitaminpiller på en uge..