Træning når det er ALT for varmt til at træne

Mindre stress i hverdagen

Jeg vil gerne skabe glæde og kvalitet i mit HVER dag.

Det er ikke altid lige nemt og jeg kæmper også med tanker omkring mig selv om mit liv som mange andre sikkert gør.

Her er 4 måder hvor på jeg hver dag praktisere det som virkelig gør mig glad i mit liv.

  1. Skriv ned – Jeg forsøger hver dag at notere hvad jeg er glad for netop i dag. Så minder jeg mig selv om hvorfor alle dage er gode og afslutter dagen på en god måde.
  2. Start dagen på en god måde – Hvordan får du den bedste start på dagen? For mit vedkommende er det nok at have god tid om morgenen, spise en morgenmad som giver mig energi fra morgenstunden, og måske vågne op med en positiv tanke eller citat jeg skal minde mig selv om. Det sidste skal jeg helt sikkert indøve lidt mere!
  3. Søvn! – Jeg har på det sidste fundet ud af at min søvn betyder meget mere for mig en jeg troede, og det skal helt sikkert højere på min prioriteringsliste!
  4. Træk vejret – Jeg er stress menneske level 100! Og det irriterer mig, og når jeg bliver irriteret stresser jeg endnu mere, over ingenting. Jeg vil forsøge at skifte min træning ud 1-2 gange i ugen, for at få et break og få dagen ud af hovedet. Det er rart at få dagen ud af hovedet, mærke kroppen og slappe helt af.

Mest af alt vil jeg forsøge at være taknemmelig for hvem jeg er og det jeg har og ikke det modsatte.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Træning når det er ALT for varmt til at træne